onsdag 25 november 2015

En liten förändring

Idag har jag klippt bort halva mitt hår. Bokstavligen.
Och jag måste säga att det är så skönt att ha det kort... eller kort och kort men kortare, och i och för sig så är det väldigt kort för mig. 
Nu behöver jag inte vara irriterad på att det hela tiden är i vägen och det kommer vara lättare att fixa till och lättare att sköta om. Och de torra och risiga topparna är bort!


Jag var till den nya frisören Jonna Mustonen som har startat sin egen lilla frisörsalong vid namn Style by me.
Hon var väldigt duktig och noggrann och jag älskar resultatet!
En sak som jag alltid har hatat med att gå till frisören för är min pannlugg, de har aldrig fått den bra! Inte en enda gång! Men nu är jag super nöjd och skulle inte ha kunnat tänka mig att få det bättre än hur den blev. Perfekt!
Så jag rekomenderar STORT att boka tid hos henne om det är håret ni vill fixa till!


Jag kommer att sakna mitt långa hår men det behövdes nog också klippas så mycket som klipptes på grund av de slitna topparna men mitt hår växer väldigt snabbt så det kommer inte att ta länge förrän det är långt igen. 
Men för stunden ska jag njuta av min nya frisyr och ta vara på stunden det fortfarande är kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar